BRANŻA DZIECIĘCA

MINISTERSTWO ROZWOJU
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
INSTYTUT MATKI I DZIECKA
INSTYTUT MATKI I DZIECKA
KOMITET OCHRONY PRAW DZIECKA
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
 STOWARZYSZENIE EKSPORTERÓW POLSKICH
URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE WOJEWÓDZTW
 
 
 
               
07-12 lutego 2008
Międzynarodowe Targi Zabawek - Spielwarenmesse 2008 Norymberga, Niemcy
 
 

Biorąc pod uwagę liczbę zwiedzających oraz wciąż duże zainteresowanie zabawkami z Europy Środkowej, można wywnioskować, że Międzynarodowe Targi Zabawek w Norymberdze to wciąż najlepsze i największe miejsce dla polskich przedsiębiorców do nawiązywania międzynarodowych kontaktów.

Kolejne polskie wystąpienie pozwoliło na większe zauważenie polskich przedsiębiorców na największych targach zabawek w Europie. Każda Polska firma biorąca udział w wystąpieniu jest zauważana nie tylko jako indywidualna jednostka, ale także jako uczestnik narodowego wystąpienia. Wszystkie firmy biorące udział w targach w Norymberdze starają się z pomocą Stowarzyszenia o dofinansowanie uczestnictwa w targach z funduszy unijnych z ramienia Ministerstwa Gospodarki i Pracy. Wszyscy uczestnicy polskiego wystąpienia oraz pozostali członkowie mogą liczyć dodatkowo na pomoc stowarzyszenia w wypełnianiu wniosków, sprawozdań oraz w uzyskaniu wszelkich informacji niezbędnych do uzyskania dotacji.

Przedsiębiorcy mogą liczyć na dofinansowanie ze strony Ministerstwa Gospodarki w wysokości do 50% poniesionych kosztów kwalifikowanych. Wynosi to do 20.000,00 zł za udział w targach. Zwrot tych pieniędzy jest możliwy po zakończonej imprezie wystawienniczej.

Stowarzyszenie oferowało Członkom - uczestnikom zbiorowego wystąpienia pomoc w:

  1. rezerwacji powierzchni wystawienniczej,
  2. wypełnieniu i obiegu dokumentów zgłoszeniowych,
  3. zorganizowaniu zabudowy stoiska wystawienniczego,
  4. obsłudze stoisk podczas trwania targów,
  5. rezerwacji hotelu,
  6. zorganizowaniu wspólnego transportu eksponatów,
  7. wypełnianiu wniosków o dofinansowanie targów.
  8. załatwianiu wszelkich bieżących spraw, związanych z wystąpieniem.

Ceny w 2008 roku kształtowały się następującąco:

  • 123 EURO / m2 (netto)
  • 250 EUR (netto) - wpis do katalogu i koszty marketingowe

Wpis do Katalogu Wystawców obejmuje:

  1. wpis nazwy firmy wg kraju pochodzenia - nazwa firmy, nr hali, nr stoiska, kraj pochodzenia, kod pocztowy, miasto;
  2. wpis nazwy firmy wg alfabetu - nazwa firmy (wytłuszczony napis i powiększona czcionka), dokładny adres , nr telefonu, nr fax, e-mail, strona www., kraj pochodzenia, nr hali, nr stoiska.
  3. dwa wpisy nazwy firmy wg kategorii produktów - nazwa firmy, nr hali, nr stoiska;
  4. wpis nazwy firmy wg narodowych stoisk poszczególnych krajów - nazwa firmy, kraj pochodzenia, kod pocztowy, miasto, nr hali, nr stoiska.
  5. wpis nazwy firmy na palnie graficznym hali nr 4 oraz w opisie Planu Hali nr 4 - nazwa firmy, kod pocztowy, miasto, kraj pochodzenia, nr hali, nr stoiska.

W ramach wpisu do Katalogów Wystawców znajdują się również:

  1. nazwa firmy: w Internecie na stronie targów Spielwarenmesse, na CD - ROM i w informacji dla zwiedzających,
  2. plan hal - odbiór na miejscu,
  3. jedna sztuka Katalogu Targowego - odbiór na miejscu,
  4. dwie sztuki wejściówek na każde stoisko dla wystawców - umożliwiające wejście na targi w okresie 07-12. II.2008, które dodatkowo umożliwiają bezpłatne korzystanie ze wszystkich środków transportu publicznego podczas trwania targów - prześlę Państwu pocztą,
  5. wsparcie marketingowe z ramienia Spielwarenmesse eG.
W razie pytań proszę o kontakt z biurem Stowarzyszenia.
Tel.: 022 615-51-99
 
 
               
 
 
PSBZiADz - 2007
projekt i wykonanie:dwarazy.com