BRANŻA DZIECIĘCA

MINISTERSTWO ROZWOJU
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
INSTYTUT MATKI I DZIECKA
INSTYTUT MATKI I DZIECKA
KOMITET OCHRONY PRAW DZIECKA
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
 STOWARZYSZENIE EKSPORTERÓW POLSKICH
URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE WOJEWÓDZTW
 
 
 
               
3 - 4 czerwca 2008, Hotel Jan III Sobieski, Warszawa

Potencjał Rynku Dziecięcego 2008
Potęga młodego konsumenta
 
 

Polska wpisuje się w światową tendencję stawiania dzieci w centrum rodziny i wszechświata. Nie tylko rodzice, ale i dziadkowie, ciocie i wujkowie chcą dogodzić maluchowi. Skutkuje to z jednej strony rosnącymi wydatkami na produkty dziecięce i koniecznością rozbudowania komunikatu marketingowego z myślą o kolejnych odbiorców, z drugiej zaś strony powoduje to wykształcenie bardzo wymagającego młodego rozpieszczonego klienta, którego wymagania stale rosną. Producenci i Dystrybutorzy muszą być przygotowani na bardzo specyficzną walkę o zainteresowanie młodego człowieka, któremu troskliwi opiekunowie zaspokajają marzenia zanim chwilowe pragnienie posiadania jakiejś zabawki nawet marzeniem się stanie. Jest to też konsument dla którego bardzo ważne są nowe technologie. Marketing rynku dziecięcego skierowany jest również do rodziców, którzy często nie mogąc poświęcić dziecku zbyt wiele czasu, mają poczucie, że odpowiednia zabawka: mądra i twórcza jakoś zrekompensuje dziecku brak wspólnego czasu. Jakie jest to pokolenie dzieci, czy ma jeszcze marzenia, co ma szansę przykuć jego uwagę, jaki ma gust i upodobania i przede wszystkim jak można do niego dotrzeć. Jak przekonać ich rodziców i opiekunów, że właśnie nasz produkt jest niezbędny dla ich dziecka. Tutaj reguły gry muszą być tak samo wyjątkowe, twórcze i otwarte jak konsument, którego dotyczą. Świat marketingu dziecięcego i parentingowego rządzi się własnymi szczególnymi prawami.

W programie m. in :

  • Nowe formy i kanały marketingu dziecięcego
  • Badania marketingowe jako podstawa sukcesu
  • Jak sprawić, żeby rodzic uznał nasz produkt za pożądany dla jego dziecka
  • Jak przyciągnąć uwagę młodego konsumenta w czasach silnej konkurencji
  • Visual Merchandising skierowany do dzieci i rodziców

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Kongres jest wyjątkową szansą, jedynym forum na Polskim rynku, gdzie doświadczeni praktycy przedstawią sprawdzone strategie marketingu dziecięcego i ich konkretne implementacje, zastosowane przy promowaniu i wprowadzaniu na polski rynek produktów dla dzieci
  • Wydarzenie stanowi unikalną możliwość wszechstronnego poznania upodobań i zwyczajów nowego pokolenia młodych konsumentów, w świecie zdominowanym przez technologię i nadmiar komunikatów marketingowych
  • Warto poznać metody dotarcia do dzieci, które nie tylko same kupują produkty na swój użytek, lecz mają też wpływ na decyzje zakupu podejmowane przez rodzinę, a także są potencjalnymi przyszłymi konsumentami "dorosłych" produktów i usług
  • Spotkanie w gronie liderów rynku dziecięcego to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, podzielenia się sukcesami, jak i wspólnego poszukiwania skutecznych rozwiązań dla problemów i wyzwań związanych z marketingiem skierowanym do młodych konsumentów i ich opiekunów

Kto powinien wziąć udział:

  • Wszyscy zainteresowani skutecznymi działaniami marketingowymi, skierowanymi do dzieci i ich opiekunów Prezesi, Dyrektorzy, Kierownicy i Brand, Product i Project Managerowie firm które działają na rynku dziecięcym, bądź w swoim portfolio posiadają marki produktów i usług dla dzieci, albo planują pozyskanie takich brandów
  • Wszystkie osoby odpowiedzialne za strategie marketingowe i sprzedaż produktów dziecięcych
  • Przedstawiciele agencji reklamowych, BTL, fullfilment houses
  • Redaktorzy Naczelni wydawnictw, które są istotnym kanałem reklamowym dla marketingu dziecięcego i parentingowego
  • Przedstawiciele firm, które chcą kierować swoje komunikaty marketingowe do młodego klienta, by zdobyć jego lojalność zanim stanie się dorosłym

Więcej informacji www.informedia-poland.com/ma0806c

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w forum
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(12) 350 54 00
e-mail:
info@informedia-poland.com

 
 
               
 
 
PSBZiADz - 2007
projekt i wykonanie:dwarazy.com